Hoe koppel ik (opnieuw) mijn telefoon met de app?

Dit zijn de stappen om een telefoon opnieuw te koppelen met de mySmartControl app. Ga naar de mySmartControl portal via een pc of laptop voor de juiste en optimale weergave. (https://portal.mysmartcontrol.com/#/login) Log in met uw web-account inlog gegevens. Ga naar Gebruikers. Zoek de gewenste gebruiker, en klik op wijzig (potlood-icoon). De bestaande telefoon moet eerst worden ontkoppeld. Klik op Ontkoppel telefoon, hierna sluit het scherm en kom je terug in het gebruikers overzicht. De telefoon is nu volledig ontkoppeld. Klik aan de rechterkant bij [...]

2025-02-07T10:14:20+01:00

Hoe zet ik automatische app-updates op Apple- en Android-toestellen aan?

Apple Automatisch updaten van Apple iPhone met iOS 18.x Op een iPhone met iOS 18.2 kun je het automatisch updaten van apps in- of uitschakelen door de volgende stappen te volgen: Open de Instellingen-app: Ga naar het Instellingen-pictogram  op je iPhone. Scroll naar beneden en tik op 'App Store': Dit bevindt zich in de lijst met instellingen. Zoek de optie 'Automatische downloads': Onder het kopje Automatische downloads zie je een optie die zegt Apps automatisch [...]

2025-01-10T10:31:05+01:00

Wat gebeurt er met de gekoppelde systemen en gebruikers na het installeren van de nieuwe mySmartControl-app?

Indien de app correct is geüpdatet, zie je dezelfde informatie als in de vorige app. Bestaande gebruikers zullen na het aanmaken van het app-account dezelfde informatie zien. Na het instellen van de mySmartControl-app kun je het volgende zien: Instellingen voor de mySmartControl-app Locaties (in te stellen via de portal) Status/schakeling van het beveiligingssysteem Functionaliteit van de app (zoals je gewend bent)  

2025-01-03T10:16:07+01:00

Wat is het verschil tussen het mySmartControl app-account en het web-account?

Het app-account is alleen voor gebruik van de app op uw telefoon: Per apparaat/telefoon is een uniek e-mailadres nodig om het app-account te registreren. Wordt alleen gebruikt om de app te koppelen met uw telefoon. Gegevens worden automatisch overgezet naar het nieuwe apparaat. Het app-account staat los van het web-account.   Het web-account is alleen voor de mySmartControl-portal (www.portal.mysmartcontrol.com): Het web-account account gratis te registeren door elke gebruiker. Wordt aangemaakt in overleg met een beheerder/installateur. [...]

2025-01-30T10:55:29+01:00

Pincode te vaak onjuist ingevuld, moet ik opnieuw koppelen na blokkade?

Wanneer je drie keer een foutieve pincode invoert, wordt jouw mySmartControl-app-account tijdelijk geblokkeerd voor 5 minuten. Na 5 minuten is de blokkade opgeheven en kun je weer je pincode invoeren. Je account wordt niet ontkoppeld, en na het invoeren van de juiste pincode kun je weer gebruikmaken van de mySmartControl-app. Indien je de pincode bent vergeten, kun je de onderstaande optie op het scherm volgen: "Uitloggen en nieuwe pincode instellen".

2025-01-03T10:10:38+01:00

Ik ben mijn pincode van de mySmartControl-app vergeten. Hoe kan ik deze resetten?

Wanneer je de pincode van je mySmartControl-app bent vergeten, kun je deze eenvoudig resetten door de volgende stappen te volgen: Open de mySmartControl-app. Selecteer de optie "Uitloggen en nieuwe pincode instellen". Meld je opnieuw aan met je mySmartControl-app-account. Na het inloggen kun je een nieuwe pincode instellen. Hierna heb je weer toegang tot de mySmartControl-app.

2025-01-03T10:07:18+01:00

Ik heb een nieuwe telefoon, hoe kan ik opnieuw toegang krijgen tot de app?

Indien de app is overgezet van je oude telefoon naar de nieuwe, raden wij aan de app eerst te verwijderen en opnieuw te downloaden uit de App Store of Play Store. Het kan voorkomen dat niet alle gegevens zijn overgezet, wat fouten kan veroorzaken. Wanneer de mySmartControl-app opnieuw is gedownload, kun je inloggen met jouw mySmartControl-app-account. Klik na het downloaden op de optie "Aanmelden" en log in met je app-account. Eenmaal aangemeld, stel je een [...]

2025-01-03T10:04:12+01:00

Hoe maak ik een mySmartControl app account aan?

Voor de nieuwe mySmartControl-app dient een app-account aangemaakt te worden. Hierdoor kun je te allen tijde inloggen met dit app-account om je gekoppelde beveiligingssysteem te beheren. Wanneer de nieuwe app geïnstalleerd is, kun je een mySmartControl-app-account aanmaken door de volgende stappen te volgen: Eerst moet je het e-mailadres verifiëren voor het app-account. Vul een e-mailadres in waar je toegang toe hebt en druk op "Verificatiecode verzenden". Binnen korte tijd ontvang je een e-mail met een [...]

2025-01-03T10:01:17+01:00
Ga naar de bovenkant