Helpdesk2020-10-03T13:45:05+02:00

Helpdesk

mySmartControl Support

Real time 24h – 7×7 support

mySmartControl Support

Support

Real time 24h – 7×7 support

FAQs

Meest voorkomende vragen

Hoe koppel ik mijn systeem aan mySmartControl?2020-10-12T15:38:41+02:00
  1. Ga op de website in het linker menu naar Systemen.
    Klik op: Toevoegen
    U krijgt nu een activatiecode te zien die slechts 10 minuten geldig is.

Koppelen van de UNii

  • Ga op het bedienpaneel naar “Menu”, scrol naar beneden en kies “Instellingen” kies voor “mySmartControl”.
  • Zet “verbinden naar mySmartControl” aan, druk hiervoor op de functietoets “Aan” en koppel hierna het paneel via de functietoets “Koppel”. Toets de bij punt 1 verkregen 6-cijferige code in.
  • De UNii zal zich nu registreren bij mySmartControl en wordt aan uw account toegevoegd.

Koppelen van de AlphaVision

  • Ga naar een bedieningspaneel en log in op het GEBRUIKERSMENU. Blader in het gebruikersmenu naar MYSMARTCONTROL en ga deze optie in door op de OK toets te drukken.
  • Blader met de pijltjestoetsen (omlaag/omhoog) naar onderstaande opties:
    TOEGANG. Zet deze optie op AAN en bevestig dit door op de OK toets te drukken.
    REGISTREREN. de bij punt 1 verkregen 6-cijferige code in en bevestig deze door op de OK toets te drukken.
    De centrale zal zich nu registreren bij mySmartControl en wordt aan uw account toegevoegd
Hoe koppel ik mijn telefoon aan mySmartControl?2020-10-12T15:41:00+02:00
  1. Zoek in de app store van iOS of Android naar de mySmartControl app en installeer deze op uw smartphone.
  2. Ga met uw internetbrowser naar: https://www.mysmartcontrol.nl/
    U bent nu op de website van mySmartControl.
    Klik op: LOGIN (rechtsboven)
  3. Na het aanmelden komt u op de inlog pagina van mySmartControl (https://portal.mysmartcontrol.com/).
    Klik op: Account aanmaken!
  4. Vul in: Naam, E-mailadres, Wachtwoord en kies de juiste Taal.
    Klik op: Meld u aan voor mySmartControl!
  5. Er wordt een e-mail naar u gestuurd om uw account te verifiëren en te activeren.
    Klik op de activatie link die u in uw e-mail heeft ontvangen (ziet u geen e-mail van mySmartControl staan, controleer dan ook in uw e-mail uw spam map).
  6. Uw account is nu aangemaakt en actief. Ga terug naar de inlog pagina van mySmartControl (https://portal.mysmartcontrol.com/), vul uw e-mailadres en wachtwoord in.
    Klik op: LOGIN BIJ UW ACCOUNT
  7. Als u bent ingelogd, gaat u in het linker menu naar Gebruikers.
    Klik op: Toevoegen
  8. Als u nog geen gebruikers hebt toegevoegd, kies in het pop-up scherm voor Nieuwe gebruiker toevoegen. Voer een naam voor de gebruiker in. Telefoonnummer en e-mail adres zijn optioneel. Klik daarna op: Toevoegen
  9. Selecteer de nieuw toegevoegde gebruiker en klik aan het einde van de regel op het “wijzigen”-icoon, kies hier voor Link.
  10. Gebruik de QR code scanner in de mySmartControl app om de getoonde QR code te scannen.
    Uw smartphone wordt aan uw account toegevoegd.
Waarvoor zijn de buttons “Accepteren” en “Afwijzen” bij de chat optie in de app?2020-10-02T19:19:05+02:00

Met de buttons “Accepteren” en “Afwijzen” kunt u in de chat aan andere eindgebruikers aangeven of u actie gaat ondernemen op een event (Accepteren) of dat u niet in de gelegenheid bent om actie te nemen (Afwijzen).

Zo weten eindgebruikers onderling wie wel en niet gaan kijken wat er aan de hand is. Indien overigens niemand (geen enkele eindgebruiker) het ontvangen event accepteert, zal even later een pushbericht worden ontvangen wat aangeeft dat niemand heeft gereageerd (In chat: Geen reactie op alarm / in Events: Chat timeout).

Ik heb een Android smartphone en kan geen geluiden kiezen die bij de mySmartControl app horen (zoals bijvoorbeeld het sirene geluid).2020-10-02T19:18:21+02:00

Controleer of de mySmartControl app rechten heeft voor “opslagruimte”.

Ik heb mijn wachtwoord veranderd en nu is het niet meer mogelijk in te loggen op het mySmartControl portal2020-10-02T18:16:33+02:00

Het kan zijn dat uw webbrowser probeert uw oude wachtwoord voor u in te vullen.

Ik heb mijn mailadres veranderd en nu is het niet meer mogelijk in te loggen op het mySmartControl portal2020-10-02T18:17:03+02:00

Op uw nieuwe mailadres wordt een activatiemail bezorgd. Voer deze activatie uit voor u opnieuw probeert in te loggen.

Ik wist niet zeker meer wat het juiste wachtwoord was. Na een paar pogingen werd ik geblokkeerd, wat nu?2020-10-02T18:17:56+02:00

Na 3 foutieve pogingen wordt uw inlog geblokkeerd. Deze blokkering geldt een uur. Na dit uur kun u het nogmaals proberen.

Kan mySmartControl wijzigingen voor mij aanbrengen in mijn gebruikersaccount?2020-10-02T18:19:26+02:00

Nee, mySmartControl heeft zelf geen enkele inzage in gebruikersaccounts, laat staan dat wij op een account zouden kunnen inloggen en/of wijzigingen zouden kunnen aanbrengen. Er is indertijd door een eindgebruiker van het alarmsysteem een mySmartControl gebruikersaccount aangemaakt (wellicht samen met de beveiligingsinstallateur?).

De persoon die het account heeft aangemaakt, is hierdoor de beheerder van het account geworden en de enige die op het account kan inloggen en aanpassingen binnen het account kan uitvoeren. De beheerder van het account is dan ook volledig verantwoordelijk voor het account.

Ik heb een betaald account. Hoe kan ik mijn abonnement overzetten naar een andere rekening2020-10-02T18:00:29+02:00

U kunt dit zelf binnen uw mySmartControl gebruikersaccount aanpassen. Klik, na ingelogd te zijn op uw account, op het e-mailadres rechtsboven in het scherm en scroll naar beneden tot u de optie “Wijzig betaal gegevens” tegenkomt. Met deze optie kunt u de wijziging doorvoeren.

Moet ik maandelijks het abonnementsgeld handmatig overmaken?2020-10-02T18:01:10+02:00

Nee, mySmartControl werkt alleen met automatische incasso. Indien u bij mySmartControl een abonnement heeft afgenomen, zal het abonnementsgeld maandelijks automatisch van uw rekening afgeschreven worden.

Ik heb een betaald account. Is het ook mogelijk om een jaarlijkse factuur te ontvangen?2020-10-02T18:01:45+02:00

Nee, mySmartControl werkt alleen met maandelijkse facturen.

Ik heb een betaald account. Hoe kom ik aan de facturen?2020-10-02T18:02:13+02:00

Indien u op uw mySmartControl gebruikersaccount bent ingelogd, kunt u deze zelf vanuit uw account downloaden. (Klik, na ingelogd te zijn op het account, op het e-mailadres rechtsboven in het scherm en scroll naar beneden. U komt de facturen dan vanzelf tegen.)

Ik betaal voor mySmartControl maar ik wil graag opzeggen, hoe doe ik dat?2020-10-02T18:02:49+02:00

U kunt in de portal gewoon het Free abonnement aanvinken, de betalingen worden vanzelf gestopt

Welke talen ondersteunt mySmartControl2020-09-06T17:07:24+02:00

Nederlands en Engels worden in de app ondersteund. De app neemt de taal over van de standaard instelling van de telefoon.

Is het gebruik van mySmartControl veilig?2020-09-06T17:07:45+02:00

De verbinding met de cloud service is versleuteld. Mogelijk stelt de verzekeraar aanvullende eisen ten aanzien van het gebruik van een app in combinatie met uw alarmsysteem. Zie voor het gebruik van de app ook onze disclaimer.

Maakt mySmartControl gebruik van portforwarding?2020-10-02T19:21:05+02:00

Nee. Omdat het alarmsysteem verbinding maakt met de cloudservice is het instellen van portforwarding niet nodig.

Wel kan het voorkomen, als het om een bedrijfsnetwerk gaat, dat uw ICT afdeling standaard geen apparaten naar ‘buiten’ laat communiceren. Laat de afdeling dan weten dat uw alarmsysteem over TCP poort 10042 vrij naar buiten moet kunnen.

Met welke alarmsystemen kan mySmartControl gebruikt worden?2020-10-02T19:23:19+02:00

Momenteel worden ondersteund: de UNii en de AlphaVision ML en XL.

Minimale vereisten

  • De UNii dient minimaal firmware versie 1.0 te hebben.
  • De AlphaVision ML centrale dient minimaal firmware versie V4.00 (uitgebracht op 14-04-2016) te hebben.
  • De AlphaVision XL centrale dient minimaal firmware versie V3.00 te hebben

Indien de centrale een oudere firmware versie heeft, dient deze eerst geflasht te worden met de meest recente firmware versie. Indien voor het flashen Alphatool software gebruikt wordt, gebruik dan altijd de laatste versie van de Alphatool software! Controleer laatste versies altijd bij support op onze website www.alphatronics.nl

Indien de centrale een statisch IP adres heeft, dienen ook de DNS servers ingevuld te zijn! (Bijvoorbeeld: Primaire DNS: 008.008.008.008 Secundaire DNS: 008.008.004.004)

Welke telefoons worden ondersteund?2020-10-02T19:17:30+02:00

Besturingssysteem iOS of iPadOS vanaf versie 10.
Besturingssysteem Android vanaf versie 6.

Ik heb een nieuwe telefoon maar nu werkt mySmartControl niet meer.2020-10-02T19:15:47+02:00

De App van mySmartControl kan niet teruggezet worden via de cloud. Elke telefoon is een unieke gebruiker in de mySmartControl omgeving. De App zal opnieuw geïnstalleerd moeten worden vanuit de APP of Playstore. Tevens dient de oude telefoon ontkoppeld te worden en nieuwe gelinkt.

Ik heb mijn wachtwoord veranderd en nu is het niet meer mogelijk in te loggen op het mySmartControl portal.2020-09-06T17:10:30+02:00

Dit kan liggen aan het cachegeheugen van uw webbrowser. U kunt een andere webbrowser gebruiken of het cachegeheugen legen van de huidige webbrowser.

Nadat ik overgestapt ben van internetprovider krijg ik nog wel pushmeldingen, maar ik kan niet schakelen (secties staan op “bezig met laden van secties”).2020-09-06T17:11:05+02:00

Dit betekent dat mySmartControl via het netwerk wel naar buiten kan maar niet naar binnen. Neem contact op met uw installateur.

Ik betaal voor mySmartControl maar ik wil graag opzeggen, wat is de opzegtermijn?2020-09-06T17:11:28+02:00

De opzegtermijn is 1 maand.

Ik heb drie keer een verkeerde pincode ingevoerd en nu is mijn app ontkoppeld.2020-09-06T17:12:54+02:00

U dient uw telefoon opnieuw te koppelen in uw mySmartControl portal.

Is mySmartControl gratis?2020-09-06T17:14:41+02:00

U kunt kosteloos met 5 gebruikers gebruik maken van mySmartControl. Dit is inclusief het in- en uitschakelen, het ontvangen van pushberichten en bijvoorbeeld het gebruik van de chatfunctie.

Wij vragen een geringe vergoeding als het gebruik afwijkt. Dus heeft u meerdere locaties, meer dan 5 gebruikers of bijvoorbeeld de wens om van alle in- en uitschakelingen mail te ontvangen dan kunt u gebruik maken van een Freemium of Premium pakket. Vraag uw installateur naar de mogelijkheden.

In het kort de verschillen:

Free Freemium Premium
App-gebruikers 5 25 50
Aantal gekoppelde apparaten 1 5 10
Aantal accounts beschikbaar in de app 1 5 50
Aantal locaties (thuis, werk, vakantiehuis etc.) 1 5 10
Uitgangen sturen 1 3 10
Push meldingen
E-mails per maand 50 100 500
Chatfunctie voor alarmafhandeling
Direct 112 bellen vanuit de chat
Real-time status secties
In/uitschakelen secties
Real-time status zones
Overbruggen zones
Instellen geluiden per event
Logboek
Gebruikersrechten per gebruiker

Mijn vraag staat er niet tussen

Meest voorkomende vragen

Hoe koppel ik mijn systeem aan mySmartControl?2020-10-12T15:38:41+02:00
  1. Ga op de website in het linker menu naar Systemen.
    Klik op: Toevoegen
    U krijgt nu een activatiecode te zien die slechts 10 minuten geldig is.

Koppelen van de UNii

  • Ga op het bedienpaneel naar “Menu”, scrol naar beneden en kies “Instellingen” kies voor “mySmartControl”.
  • Zet “verbinden naar mySmartControl” aan, druk hiervoor op de functietoets “Aan” en koppel hierna het paneel via de functietoets “Koppel”. Toets de bij punt 1 verkregen 6-cijferige code in.
  • De UNii zal zich nu registreren bij mySmartControl en wordt aan uw account toegevoegd.

Koppelen van de AlphaVision

  • Ga naar een bedieningspaneel en log in op het GEBRUIKERSMENU. Blader in het gebruikersmenu naar MYSMARTCONTROL en ga deze optie in door op de OK toets te drukken.
  • Blader met de pijltjestoetsen (omlaag/omhoog) naar onderstaande opties:
    TOEGANG. Zet deze optie op AAN en bevestig dit door op de OK toets te drukken.
    REGISTREREN. de bij punt 1 verkregen 6-cijferige code in en bevestig deze door op de OK toets te drukken.
    De centrale zal zich nu registreren bij mySmartControl en wordt aan uw account toegevoegd
Hoe koppel ik mijn telefoon aan mySmartControl?2020-10-12T15:41:00+02:00
  1. Zoek in de app store van iOS of Android naar de mySmartControl app en installeer deze op uw smartphone.
  2. Ga met uw internetbrowser naar: https://www.mysmartcontrol.nl/
    U bent nu op de website van mySmartControl.
    Klik op: LOGIN (rechtsboven)
  3. Na het aanmelden komt u op de inlog pagina van mySmartControl (https://portal.mysmartcontrol.com/).
    Klik op: Account aanmaken!
  4. Vul in: Naam, E-mailadres, Wachtwoord en kies de juiste Taal.
    Klik op: Meld u aan voor mySmartControl!
  5. Er wordt een e-mail naar u gestuurd om uw account te verifiëren en te activeren.
    Klik op de activatie link die u in uw e-mail heeft ontvangen (ziet u geen e-mail van mySmartControl staan, controleer dan ook in uw e-mail uw spam map).
  6. Uw account is nu aangemaakt en actief. Ga terug naar de inlog pagina van mySmartControl (https://portal.mysmartcontrol.com/), vul uw e-mailadres en wachtwoord in.
    Klik op: LOGIN BIJ UW ACCOUNT
  7. Als u bent ingelogd, gaat u in het linker menu naar Gebruikers.
    Klik op: Toevoegen
  8. Als u nog geen gebruikers hebt toegevoegd, kies in het pop-up scherm voor Nieuwe gebruiker toevoegen. Voer een naam voor de gebruiker in. Telefoonnummer en e-mail adres zijn optioneel. Klik daarna op: Toevoegen
  9. Selecteer de nieuw toegevoegde gebruiker en klik aan het einde van de regel op het “wijzigen”-icoon, kies hier voor Link.
  10. Gebruik de QR code scanner in de mySmartControl app om de getoonde QR code te scannen.
    Uw smartphone wordt aan uw account toegevoegd.
Waarvoor zijn de buttons “Accepteren” en “Afwijzen” bij de chat optie in de app?2020-10-02T19:19:05+02:00

Met de buttons “Accepteren” en “Afwijzen” kunt u in de chat aan andere eindgebruikers aangeven of u actie gaat ondernemen op een event (Accepteren) of dat u niet in de gelegenheid bent om actie te nemen (Afwijzen).

Zo weten eindgebruikers onderling wie wel en niet gaan kijken wat er aan de hand is. Indien overigens niemand (geen enkele eindgebruiker) het ontvangen event accepteert, zal even later een pushbericht worden ontvangen wat aangeeft dat niemand heeft gereageerd (In chat: Geen reactie op alarm / in Events: Chat timeout).

Ik heb een Android smartphone en kan geen geluiden kiezen die bij de mySmartControl app horen (zoals bijvoorbeeld het sirene geluid).2020-10-02T19:18:21+02:00

Controleer of de mySmartControl app rechten heeft voor “opslagruimte”.

Ik heb mijn wachtwoord veranderd en nu is het niet meer mogelijk in te loggen op het mySmartControl portal2020-10-02T18:16:33+02:00

Het kan zijn dat uw webbrowser probeert uw oude wachtwoord voor u in te vullen.

Ik heb mijn mailadres veranderd en nu is het niet meer mogelijk in te loggen op het mySmartControl portal2020-10-02T18:17:03+02:00

Op uw nieuwe mailadres wordt een activatiemail bezorgd. Voer deze activatie uit voor u opnieuw probeert in te loggen.

Ik wist niet zeker meer wat het juiste wachtwoord was. Na een paar pogingen werd ik geblokkeerd, wat nu?2020-10-02T18:17:56+02:00

Na 3 foutieve pogingen wordt uw inlog geblokkeerd. Deze blokkering geldt een uur. Na dit uur kun u het nogmaals proberen.

Kan mySmartControl wijzigingen voor mij aanbrengen in mijn gebruikersaccount?2020-10-02T18:19:26+02:00

Nee, mySmartControl heeft zelf geen enkele inzage in gebruikersaccounts, laat staan dat wij op een account zouden kunnen inloggen en/of wijzigingen zouden kunnen aanbrengen. Er is indertijd door een eindgebruiker van het alarmsysteem een mySmartControl gebruikersaccount aangemaakt (wellicht samen met de beveiligingsinstallateur?).

De persoon die het account heeft aangemaakt, is hierdoor de beheerder van het account geworden en de enige die op het account kan inloggen en aanpassingen binnen het account kan uitvoeren. De beheerder van het account is dan ook volledig verantwoordelijk voor het account.

Ik heb een betaald account. Hoe kan ik mijn abonnement overzetten naar een andere rekening2020-10-02T18:00:29+02:00

U kunt dit zelf binnen uw mySmartControl gebruikersaccount aanpassen. Klik, na ingelogd te zijn op uw account, op het e-mailadres rechtsboven in het scherm en scroll naar beneden tot u de optie “Wijzig betaal gegevens” tegenkomt. Met deze optie kunt u de wijziging doorvoeren.

Moet ik maandelijks het abonnementsgeld handmatig overmaken?2020-10-02T18:01:10+02:00

Nee, mySmartControl werkt alleen met automatische incasso. Indien u bij mySmartControl een abonnement heeft afgenomen, zal het abonnementsgeld maandelijks automatisch van uw rekening afgeschreven worden.

Ik heb een betaald account. Is het ook mogelijk om een jaarlijkse factuur te ontvangen?2020-10-02T18:01:45+02:00

Nee, mySmartControl werkt alleen met maandelijkse facturen.

Ik heb een betaald account. Hoe kom ik aan de facturen?2020-10-02T18:02:13+02:00

Indien u op uw mySmartControl gebruikersaccount bent ingelogd, kunt u deze zelf vanuit uw account downloaden. (Klik, na ingelogd te zijn op het account, op het e-mailadres rechtsboven in het scherm en scroll naar beneden. U komt de facturen dan vanzelf tegen.)

Ik betaal voor mySmartControl maar ik wil graag opzeggen, hoe doe ik dat?2020-10-02T18:02:49+02:00

U kunt in de portal gewoon het Free abonnement aanvinken, de betalingen worden vanzelf gestopt

Welke talen ondersteunt mySmartControl2020-09-06T17:07:24+02:00

Nederlands en Engels worden in de app ondersteund. De app neemt de taal over van de standaard instelling van de telefoon.

Is het gebruik van mySmartControl veilig?2020-09-06T17:07:45+02:00

De verbinding met de cloud service is versleuteld. Mogelijk stelt de verzekeraar aanvullende eisen ten aanzien van het gebruik van een app in combinatie met uw alarmsysteem. Zie voor het gebruik van de app ook onze disclaimer.

Maakt mySmartControl gebruik van portforwarding?2020-10-02T19:21:05+02:00

Nee. Omdat het alarmsysteem verbinding maakt met de cloudservice is het instellen van portforwarding niet nodig.

Wel kan het voorkomen, als het om een bedrijfsnetwerk gaat, dat uw ICT afdeling standaard geen apparaten naar ‘buiten’ laat communiceren. Laat de afdeling dan weten dat uw alarmsysteem over TCP poort 10042 vrij naar buiten moet kunnen.

Met welke alarmsystemen kan mySmartControl gebruikt worden?2020-10-02T19:23:19+02:00

Momenteel worden ondersteund: de UNii en de AlphaVision ML en XL.

Minimale vereisten

  • De UNii dient minimaal firmware versie 1.0 te hebben.
  • De AlphaVision ML centrale dient minimaal firmware versie V4.00 (uitgebracht op 14-04-2016) te hebben.
  • De AlphaVision XL centrale dient minimaal firmware versie V3.00 te hebben

Indien de centrale een oudere firmware versie heeft, dient deze eerst geflasht te worden met de meest recente firmware versie. Indien voor het flashen Alphatool software gebruikt wordt, gebruik dan altijd de laatste versie van de Alphatool software! Controleer laatste versies altijd bij support op onze website www.alphatronics.nl

Indien de centrale een statisch IP adres heeft, dienen ook de DNS servers ingevuld te zijn! (Bijvoorbeeld: Primaire DNS: 008.008.008.008 Secundaire DNS: 008.008.004.004)

Welke telefoons worden ondersteund?2020-10-02T19:17:30+02:00

Besturingssysteem iOS of iPadOS vanaf versie 10.
Besturingssysteem Android vanaf versie 6.

Ik heb een nieuwe telefoon maar nu werkt mySmartControl niet meer.2020-10-02T19:15:47+02:00

De App van mySmartControl kan niet teruggezet worden via de cloud. Elke telefoon is een unieke gebruiker in de mySmartControl omgeving. De App zal opnieuw geïnstalleerd moeten worden vanuit de APP of Playstore. Tevens dient de oude telefoon ontkoppeld te worden en nieuwe gelinkt.

Ik heb mijn wachtwoord veranderd en nu is het niet meer mogelijk in te loggen op het mySmartControl portal.2020-09-06T17:10:30+02:00

Dit kan liggen aan het cachegeheugen van uw webbrowser. U kunt een andere webbrowser gebruiken of het cachegeheugen legen van de huidige webbrowser.

Nadat ik overgestapt ben van internetprovider krijg ik nog wel pushmeldingen, maar ik kan niet schakelen (secties staan op “bezig met laden van secties”).2020-09-06T17:11:05+02:00

Dit betekent dat mySmartControl via het netwerk wel naar buiten kan maar niet naar binnen. Neem contact op met uw installateur.

Ik betaal voor mySmartControl maar ik wil graag opzeggen, wat is de opzegtermijn?2020-09-06T17:11:28+02:00

De opzegtermijn is 1 maand.

Ik heb drie keer een verkeerde pincode ingevoerd en nu is mijn app ontkoppeld.2020-09-06T17:12:54+02:00

U dient uw telefoon opnieuw te koppelen in uw mySmartControl portal.

Is mySmartControl gratis?2020-09-06T17:14:41+02:00

U kunt kosteloos met 5 gebruikers gebruik maken van mySmartControl. Dit is inclusief het in- en uitschakelen, het ontvangen van pushberichten en bijvoorbeeld het gebruik van de chatfunctie.

Wij vragen een geringe vergoeding als het gebruik afwijkt. Dus heeft u meerdere locaties, meer dan 5 gebruikers of bijvoorbeeld de wens om van alle in- en uitschakelingen mail te ontvangen dan kunt u gebruik maken van een Freemium of Premium pakket. Vraag uw installateur naar de mogelijkheden.

In het kort de verschillen:

Free Freemium Premium
App-gebruikers 5 25 50
Aantal gekoppelde apparaten 1 5 10
Aantal accounts beschikbaar in de app 1 5 50
Aantal locaties (thuis, werk, vakantiehuis etc.) 1 5 10
Uitgangen sturen 1 3 10
Push meldingen
E-mails per maand 50 100 500
Chatfunctie voor alarmafhandeling
Direct 112 bellen vanuit de chat
Real-time status secties
In/uitschakelen secties
Real-time status zones
Overbruggen zones
Instellen geluiden per event
Logboek
Gebruikersrechten per gebruiker

Mijn vraag staat er niet tussen
Go to Top