Ik heb een betaald account. Is het ook mogelijk om een jaarlijkse factuur te ontvangen?
Nee, mySmartControl werkt alleen met maandelijkse facturen.
Nee, mySmartControl werkt alleen met maandelijkse facturen.
Indien u op uw mySmartControl gebruikersaccount bent ingelogd, kunt u deze zelf vanuit uw account downloaden. (Klik, na ingelogd te zijn op het account, op het e-mailadres rechtsboven in het scherm en scroll naar beneden. U komt de facturen dan vanzelf tegen.)
U kunt in de portal gewoon het Free abonnement aanvinken, de betalingen worden vanzelf gestopt
Nederlands en Engels worden in de app ondersteund. De app neemt de taal over van de standaard instelling van de telefoon.
De verbinding met de cloud service is versleuteld. Mogelijk stelt de verzekeraar aanvullende eisen ten aanzien van het gebruik van een app in combinatie met uw alarmsysteem. Zie voor het gebruik van de app ook onze disclaimer.
Nee. Omdat het alarmsysteem verbinding maakt met de cloudservice is het instellen van portforwarding niet nodig. Wel kan het voorkomen, als het om een bedrijfsnetwerk gaat, dat uw ICT afdeling standaard geen apparaten naar 'buiten' laat communiceren. Laat de afdeling dan weten dat uw alarmsysteem over TCP poort 10042 vrij naar buiten moet kunnen.
Momenteel worden ondersteund: de UNii en de AlphaVision ML en XL. Minimale vereisten De UNii dient minimaal firmware versie 1.0 te hebben.De AlphaVision ML centrale dient minimaal firmware versie V4.00 (uitgebracht op 14-04-2016) te hebben.De AlphaVision XL centrale dient minimaal firmware versie V3.00 te hebben Indien de centrale een oudere firmware versie heeft, dient deze eerst geflasht te worden met de meest recente firmware versie. Indien voor het flashen Alphatool software gebruikt wordt, gebruik dan [...]
Besturingssysteem iOS of iPadOS vanaf versie 10.Besturingssysteem Android vanaf versie 6.
De App van mySmartControl kan niet teruggezet worden via de cloud. Elke telefoon is een unieke gebruiker in de mySmartControl omgeving. De App zal opnieuw geïnstalleerd moeten worden vanuit de APP of Playstore. Tevens dient de oude telefoon ontkoppeld te worden en nieuwe gelinkt.
Dit kan liggen aan het cachegeheugen van uw webbrowser. U kunt een andere webbrowser gebruiken of het cachegeheugen legen van de huidige webbrowser.