Bij vragen over de app, waar kan ik terecht?
Je kan een email sturen naar .
Je kan een email sturen naar .
De app is voorbereid op nieuwe functionaliteiten, deze zullen in een later stadium geïmplementeerd worden.
De app heeft dezelfde functionaliteit, maar een ander uiterlijk.
Ja, er verandert niets aan het lopende mySmartControl abonnement.
Ga op de website in het linker menu naar Systemen.Klik op: ToevoegenU krijgt nu een activatiecode te zien die slechts 10 minuten geldig is. Koppelen van de UNii Ga op het bedienpaneel naar “Menu”, scrol naar beneden en kies “Instellingen” kies voor “mySmartControl”.Zet "verbinden naar mySmartControl" aan, druk hiervoor op de functietoets “Aan” en koppel hierna het paneel via de functietoets “Koppel”. Toets de bij punt 1 verkregen 6-cijferige code in.De UNii zal zich nu [...]
Het kan zijn dat uw webbrowser probeert uw oude wachtwoord voor u in te vullen.
MySmartControl heeft geen inzage in gebruikersaccounts en kan niet inloggen of wijzigingen aanbrengen. De persoon die het account heeft aangemaakt, vaak is dit overleg met uw alarm-installateur, is de beheerder en verantwoordelijk voor het account. Alleen de beheerder kan inloggen en aanpassingen uitvoeren.
U kunt dit zelf binnen uw mySmartControl gebruikersaccount aanpassen. Klik, na ingelogd te zijn op uw account, op het e-mailadres rechtsboven in het scherm en scroll naar beneden tot u de optie “Wijzig betaal gegevens” tegenkomt. Met deze optie kunt u de wijziging doorvoeren.
Nee, mySmartControl werkt alleen met automatische incasso. Indien u bij mySmartControl een abonnement heeft afgenomen, zal het abonnementsgeld maandelijks automatisch van uw rekening afgeschreven worden.
Nee, mySmartControl werkt alleen met maandelijkse facturen.