Ik heb mijn wachtwoord veranderd en nu is het niet meer mogelijk in te loggen op het mySmartControl portal
Het kan zijn dat uw webbrowser probeert uw oude wachtwoord voor u in te vullen.
Het kan zijn dat uw webbrowser probeert uw oude wachtwoord voor u in te vullen.
Op uw nieuwe mailadres wordt een activatiemail bezorgd. Voer deze activatie uit voor u opnieuw probeert in te loggen.
Na 3 foutieve pogingen wordt uw inlog geblokkeerd. Deze blokkering geldt een uur. Na dit uur kun u het nogmaals proberen.
Nee, mySmartControl heeft zelf geen enkele inzage in gebruikersaccounts, laat staan dat wij op een account zouden kunnen inloggen en/of wijzigingen zouden kunnen aanbrengen. Er is indertijd door een eindgebruiker van het alarmsysteem een mySmartControl gebruikersaccount aangemaakt (wellicht samen met de beveiligingsinstallateur?). De persoon die het account heeft aangemaakt, is hierdoor de beheerder van het account geworden en de enige die op het account kan inloggen en aanpassingen binnen het account kan uitvoeren. De beheerder [...]
De verbinding met de cloud service is versleuteld. Mogelijk stelt de verzekeraar aanvullende eisen ten aanzien van het gebruik van een app in combinatie met uw alarmsysteem. Zie voor het gebruik van de app ook onze disclaimer.